donderdag 5 februari 2015

Vlucht boeken via Whatsapp

Transavia opent klantenservice via WhatsApp

dinsdag 3 februari 2015
TransaviaKlanten van Transavia kunnen voortaan ook via WhatsApp contact opnemen met het bedrijf als ze vragen hebben over een vlucht.
De nieuwe mogelijkheid is actief naast de huidige mogelijkheden, zoals het online vragenformulier van het bedrijf. Klanten die wat willen weten, voegen telefoonnummer +31613022900 met de naam Transavia toe aan de contactpersonen van hun smartphone. Via de berichtenapp WhatsApp kunnen dan vragen worden gesteld.
Sneller reactieVolgens Transavia wordt WhatsApp de snelste manier om een reactie te krijgen van de klantenservice. Wie een bericht stuurt via Twitter of Facebook, krijgt gemiddeld na 35 minuten antwoord. Via WhatsApp moet dat sneller gaan. Meer over deze nieuwe optie vindt u op de site van Transavia.
Het vliegbedrijf is niet de eerste die WhatsApp als handige manier voor klantencontact inzet. Onder meer het ziekenhuis in Dordrecht doet dit al een tijdje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten